miercuri, 28 octombrie 2015

Vreau sa particip la probele SuperBlog2015

Buna,ma numesc petrică, de curând mi-am facut un cont google si un blog care sper din tot sufletul sa aibe succes. Mi-as dori extrem de tare sa particip si eu la probele de pe SuperBlog 2015.de ce? Pentru ca mi se pare o idee foarte buna sa premiați persoanele care scriu articole si isi dau interesul. Mie unul imi place sa scriu. Dar va zic de unde am aflat de aceste probe. Am aflat despre probele dvs de pe Blogul Nicoletei, unde am văzut cate articole a scris pentru diversele probe pregătite de voi. Tot acolo am văzut ca unele probe sunt foarte amuzante si interesante. Daca voi fi acceptat ,de abia astept sa scriu primul meu articol si sa particip la probele voastre .multumesc!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu